GYIK

Kik vagyunk?

Az Ajandekotletek.co.hu 2011 óta szállít ajándékokat országosan, mára nagyon sokat fejlődtünk, rengeteg tapasztalatra tettünk szert. Elsősorban különleges, egyedi termékeket forgalmazunk, amivel biztos örömet szerezhetsz az ünnepeltnek. Az online ajándékbolt biztos magyarországi háttérrel, megbízható logisztikával, valós árukészlettel rendelkezik. Az áruház 2012-ben megkapta a „Megbízható bolt” minősítést, valamint a vásárlók valós véleményei alapján az Árukereső szerint is megbízható bolt vagyunk :)

 

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL

 

Van lehetőség személyes átvételre? Van valahol üzletetek?

Üzletünk, mintaboltunk Budapesten a Nyugatinál található, (1132 Budapest, Kresz Géza utca 34. - President Vizipipa és Ajándék üzlet) itt megtekintheted és rögtön meg is vásárolhatod az összes termékünket előzetes megrendelés nélkül is. Lehetőség van az ország több pontján is átvenni a megrendelt csomagot, a Pick Pack Pontok segítségével, amik a legtöbb esetben, benzinkutak, újságárus üzletek vagy egyéb boltok átvételi lehetőségek.

A személyes átvételnek van költsége?

A budapesti üzletben természetesen nincs semmilyen plusz költség, hiszen ez központi raktárunk is. A Pick Pack Pontra szállítás jelenleg 990.-Ft. 20000.- Ft felett pedig ingyenes.

Mennyi idő alatt érkezik meg a Pick Pack pontra a termék?

Vidéki Pick Pack Pontra 2-3 munkanap, budapesti Pick Pack Pontra 1-2 munkanap a szállítási idő. A szállítási idő meghosszabbodhat gyártást, előkészítést igénylő termékek esetén (például gravírozott szobrok, egyes élményajándékok).

Most 1 vagy 2 munkanap? Nekem holnap van szükségem a termékre, termékekre!

Budapesti üzletünkben azonnal átvehetők a termékek, sőt itt a többi termékünkből is tudsz még választani! Ha viszont Pick Pack személyes átvételi pontra kéred a csomagot, akkor csak akkor érkezik meg 1 munkanapon belül, ha budapesti pontot választottál és 10 óráig megérkezett hozzánk a rendelésed. Fontos, hogy gyártást nem igénylő termékek esetén érvényesek a leírtak.

Honnan tudom, hogy megérkezett a csomag az átvételi pontra?

E-mailben vagy sms-ben értesítést fogsz kapni a szállítást megelőző napon, vagy az átvételi pontra érkezés pillanatában.

 

 

FUTÁRSZOLGÁLAT

 
Ki hozza a megrendelt csomagomat?

A DPD futárszolgálat munkatársai.

Mennyibe kerül a házhozszállítás futárszolgálattal?

1390.-Ft, 20000.-Ft felett ingyenes.

Mikor hozzák a csomagomat?

Munkaidőben. Sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani mi sem, de a DPD sem szolgálhat ilyen jellegű információval, így érdemes munkahelyre vagy olyan címre kérni, ahol napközben tartózkodsz. Természetesen szívesen üzenünk a futárnak, ha délelőtti szállítást vagy inkább délutánit szeretnél, tapasztalataink szerint a lehetőségekhez mérten ezeket a kéréseket figyelembe is veszik. Ezt a rendelés folyamán a megjegyzés rovatban jelezheted.

Mi történik ha nem vagyok a címen, mikor a futár érkezik?

A futár telefonon fog keresni a kiszállításkor, ahol vele tudod egyeztetni következő kiszállítás időpontját. 

Telefonon elérhetem a futárszolgálatot?

Igen, a DPD ügyfélszolgálatán tudsz érdeklődni. 

Ügyfélszolgálati telefonszámuk: +361/501-6200

H: 7:00-19:00; K-P: 8:00-18:00

dpd@dpd.hu

 

 

TERMÉKEK / EGYÉB

 

Garanciával mi a helyzet?

Minden termékre a magyar jogszabályok szerint meghatározott garanciát vállalunk. Ügyfélszolgálatunk kiemelten kezeli az ilyen jellegű esetleges problémákat, célunk, hogy minden vásárló elégedett legyen, így biztosan minden esetben találunk megoldást.

Van telefonos ügyfélszolgálat?

Természetesen van, munkanapokon 10 és 18 óra között várjuk hívásod a +36/20 396-4439-es normál tarifával hívható telefonszámunkon.

 
Nem elérhető a megadott ügyfélszolgálatos telefonszám! Hogyan tudok beszélni valakivel?

Ha munkaidőn kívűl hívtál minket, akkor munkaidőben vissza fogunk hívni, ha munkaidőben hívtál valószínűleg épp beszéltünk valakivel, de amint tudunk visszahívunk, vagy ez esetben érdemes később újra próbálkoznod.

Milyen címre írhatok levelet? Mikor kapok rá választ?

E-mail címünk: kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu. Legtöbb esetben munkaidőben néhány órán belül, de legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.

Ha nem tetszik a termék visszaküldhetem? Elállási joggal kapcsolatban mi a helyzet?

A webáruház részt vesz a „Megbízható bolt” programban, ellenőrzött webáruház lettünk, valamint valós véleményeken alapuló értékelő rendszer segítségével bárki képet kaphat szolgáltatásunk minőségéről, megbízhatóságunkról. Számunkra nagyon fontos, minden törvényi előírás betartása, így a törvényben meghatározott 14 napon felül további 16, összesen 30 nap visszafizetési garanciát nyújtunk. További részletek az Általános Szerződési Feltételekben.

Hol jelezhetem a póló méretét, vagy a gravírozandó szöveget, utcanévtábla feliratát, üzenetemet a futárnak, webáruháznak?

A megrendelés folyamán, közvetlenül az elküldés előtt találsz egy megjegyzés, rendelési hozzászólások szövegdobozt, oda írva megkapjuk üzeneted.

Látható, hogy mi van a csomagban?

A diszkrét csomag tartalmára semmi nem utal, csomagolatlan termékdobozt soha nem adunk fel, így akár biztonsággal rendelhetsz munkahelyre, figyelmes kollégák nem lesznek okosabbak a csomagoddal kapcsolatban :) Az átvételi ponton sem fogják tudni az átadók, hogy mi van a csomagban.

Telefonon lehet rendelni?

Lehet bizony, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre munkanapokon 10 és 18 óra között. Ha biztosra szeretnél menni, akkor javasoljuk, hogy online, a webáruházban rendelj, így a megrendelt termék a rendelésed pillanatában foglalásra kerül.


További kérdésed van? Hívj minket a 06-20-396-4439-es telefonszámon, vagy írj nekünk a kapcsolat@ajandekferfiaknak.hu e-mail címre.